نمایندگی محصولات عش

فروش اینترنتی و نمایندگی محصولات عش

نمایندگی محصولات عش

فروش اینترنتی و نمایندگی محصولات عش

  • ۰
  • ۰

محصولات آرایشی و بهداشتی عش

ما در طول شبانه روز برای محافظت از پوست خود از روش های مختلفی استفاده میکنیم یکی از این روش ها استفاده از کرم های مرطوب کننده میباشد که پوستمان را از خشکی و چرب شدن بیش از حد محافظت میکند و باعث حفظ تعادل پوست میشود .محصولات آرایشی و بهداشتی عش به دلیل استفاده از عصاره کاملاه طبیعی میوه ها و گیاهان محصولاتی را به ارمغان آورده است که برای هر پوست میتوان یکی از محصولات مناسب برای آن پوست را استفاده کرد و به دلیل استفاده از عصاره طبیعی گیاهان این کرم ها و محصولات بهداشتی تمام خواصی که گیاهان دارند را برای پوست تامین میکند.

یکی از محصولات کرم روغن طبیعی جوانه گندم عش میباشد:

فواید جوانه گندم برای پوست

روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری می باشد. وجود درصدبالای ویتامین E در این روغن آثار زیانبار رادیکالهای آزاد در پوست را خنثی نموده و از پیری زودرس پوست و پیدایش چین و چروک جلوگیری می کند. استفاده از روغن جوانه گندم در محصولات آرایشی و بهداشتی برای درمان ناراحتی های پوستی مثل اگزما و پسوریازیس بسیار مفید می باشد.

جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و C است. از همین‌ رو یک ضد‌ لک قوی به شمار می‌ رود

امروزه از جوانه گندم و عصاره آن در تهیه انواع کرم ها و لوسیون های بهداشتی استفاده می شود زیرا  پودر جوانه گندم، خاصیت نرم و مرطوب کنندگی دارد و برای پوست های خشک بسیار مفید است. از طرف دیگر، از بروز چین و چروک های ریز ناشی از خشکی پوست ممانعت کرده و در واقع  یک ضد چروک قوی به شمار می آید.

لوسیون بدن پمپی 400 میلی گرم عش

حاوی عصاره آلوئه ورا و عصاره جلبک دریایی

http://www.20to20.biz/page/2/?cat=186&post_type=product&s

جلبک دریایی به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان قوی اثر ضد پیری و بازسازی کننده پوست دارد. جوش نوعی التهاب منافذ پوست در اثر گرفتار شدن چربی پوست در آنهاست و به دو حالت دانه های سر سیاه و سر سفید بروز میکند. جلبک دریایی به صورت کاملا اثر بخش این التهابات را کاهش داده و از وقوع مجدد آن ها جلوگیری می کند. با استفاده از پاک سازی عمیق توسط جلبک دریایی تعادل چربی پوست را حفظ کرده و مواد زائد پوست را از بین می برد در واقع جلبک دریایی به عنوان یک پاک کننده قوی برای سلول های مرده پوست و ناخالصی های دیگر بروی سطح پوست استفاده می شود.

و ویتامین های C+E+B5

آنتی اکسیدان های موجود در لوسیون بدن عش به انعطاف پذیری، پیشگیری از خشکی و خارش پوست و حفظ رطوبت آن کمک می کنند.

این لوسیون با دارا بودن ویتامین های مختلف و قابلیت جذب سریع و ماندگاری 24 ساعته ، لطافت و درخشندگی ابریشمی به پوست شما می بخشد.

موم سرد گیاهی آلوئه ورا عش (جعبه دار 300gr)

در دو نوع متفاوت حاوی عصاره آلوورا و عسلی

با استفاده از موم اپیلاسیون عش مدت زمان رویش موها تا شش هفته به تاخیر می افتد و رطوبت و لطافت پوست تا حد زیادی بدون تغییر باقی می ماند.

خرید خرید آنلاین خرید اینترنتی

نحوه مصرف: قوطی موم سرد را روی بخار آب یا درون ظرف آب گرم به مدت 5 دقیقه حرارت دهید و یا در ماکروویو به مدت 30 ثانیه گرم  نمایید. مقداری از آن را در جهت رویش موها روی پوست بمالید. سپس پارچه نازکی را روی  آن انداخته و در خلاف جهت رویش موها به سرعت بکشید. در پایان محل را با آب شستشو بدهید.سایت بیست تو بیست سفارش آنلاین و پرداخت حضوری فروشگاه بیست تو بیست در بیست

توصیه می شود که پس از اپیلاسیون از لوسیون های مخصوص جهت بازگردان نرمی و لطافت پوست استفاده شود.

 

   

  • ۹۵/۰۴/۲۲
  • 20to20.ir 20to20.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی